Over mij

Mijn naam is Anouk van de Laar (1973). Ik werk als zelfstandig Trainer, Adviseur en Projectmanager.

Ik heb passie voor de branches retail en horeca. Na mijn studie aan de Hotelschool in Heerlen heb ik 5 jaar in Londen en Australië gewerkt bij internationale bedrijven als Hilton Hotels en Conran Restaurants.

Weer terug in Nederland kreeg ik een prachtige baan bij Oil & Vinegar, de culinaire cadeaushops. In die tijd (2001) was dat het meest belevingsvolle winkelconcept in Europa. Horeca in de winkel zeg maar en ik vond het geweldig om als Communicatie Manager en Trainer deze franchiseformule te helpen groeien van 7 winkels in Nederland naar 100 winkels in 12 landen.

In 2007 heb ik Contact in retail & horeca opgericht.

Ik zet mijn kennis en kunde nu in om retail & horeca te helpen echt contact te maken met hun doelgroep, met meer plezier te werken èn meer geld te verdienen.

 

In een goede winkel of horecazaak klopt het. En ‘het’ is een combinatie van concept, uitstraling, inrichting, personeel, producten, ondernemerschap en marketing. Wij adviseren en geven trainingen. Ik betrek specialisten uit mijn netwerk waar nodig.

Ons aanbod: Training & Advies

  • Gastvrijheidsbeleving, inclusief tips uit de neuromarketing!
  • Klantgerichtheid en verkoop
  • Inspiratiesessies voor ketens en winkelcentra

Zowel voor enkele horecazaken als voor grootwinkelbedrijven. Van een inspirerende dag tot een uitgebreid programma. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Wij werken graag met onze opdrachtgevers in co-creatie om tot de beste opzet en gewenste resultaat te komen.

Ons doel?

  • Meer bezoekers trekken > meer traffic, o.a. door de inzet van Facebook
  • Van bezoekers naar klant/gast > dus omhoog die conversie en dat bonbedrag!
  • Van klant/gast naar fan! > een fijnere en betere gastvrijheidsbeleving, verrassen! Hoe doe jij dat?

Het resultaat:

Onze opdrachtgevers zien cijfers als gemiddeld bonbedrag, aantal stuks per bon en de conversie vaak stijgen na training en coaching. Teams gaan geïnspireerd aan de slag, hebben meer plezier in hun werk en ervaren hoe leuk het is om anderen echt blij te maken. Het verhogen van de gastvrijheidsbeleving zorgt voor meer blije gasten en dat levert meer omzet.

Waarom wij?

Wij hebben passie voor hospitality en waardering voor jou als vakman/vrouw. Want niet zomaar iedereen kan gasten blij maken en in deze branche werken. Het is een vak! Al onze trainers hebben zelf ervaring in de branche en spreken jouw taal.

Enkele opdrachtgevers

  • Accor Hotels
  • Aeon Plaza Hotels
  • Annelies Academy
  • BMW
  • Efteling
  • Hard Rock Hotel
  • Horeca Academie De Nieuwe Vakschool
  • Hotel de Wereld
  • Jumbo
  • La Place
  • MARS Nederland
  • Mini
  • Shoeby
  • Soest Zuid
  • Suitable
  • Trekpleister
  • Vtech

Ook interesse? Bel 06 - 212 04 942 of stuur een e-mail.

Blogs en tips in je inbox?

Vul hieronder jouw gegevens in en ontvang onze blog en tips rechtstreeks in je inbox!

Gratis e-books

7 x 7 tips voor BLIJverkoop

Over winnende wetten, verborgen verleiders én extra tips voor leiding­gevenden!

Meer rendement uit training

Praktische tips om van trainingen een succes te maken.

Download nu