Waarom zou je ons bellen?

Stel:

  • Het aantal bezoekers in je winkel loopt terug. Of je klanten kopen minder. 
  • De omzet in je restaurant blijft achter. 
  • Medewerkers zijn lastig te motiveren en vinden verandering moeilijk.
  • Jullie willen heel graag meer verkopen, maar niemand iets aansmeren.
  • Jij bent verantwoordelijk voor het behalen van een goede omzet.
  • Je wil 't graag anders, maar weet niet goed hoe. 

 

Door gasten niet centraal te stellen en werkelijke gastvrijheid te bieden verlies je hen, verlies je omzet, verlies je medewerkers. Het zou zelfs tot het einde van je winkel of horecabedrijf kunnen komen.

Kom in actie en gun jezelf betere tijden. Tijden waarin je met plezier werkt, waarin gasten en klanten als ambassadeurs positief over je spreken en waarin je meer geld verdient.

Van klant/gast naar FAN! Ga voor het effect op de lange termijn!

Wij zijn experts in retail & horeca en helpen je graag om met je klanten of gasten in contact te komen en te blijven.

Training & advies

  • Gastvrijheidsbeleving, inclusief tips uit de neuromarketing!
  • Klantgerichtheid en verkoop
  • Inspiratiesessies voor ketens en winkelcentra

Wij hebben passie voor hospitality en waardering voor jou als vakman/vrouw. Want niet zomaar iedereen kan gasten blij maken en in deze branche werken. Het is een vak!

Persoonlijke benadering, gastvrij zijn, beleving bieden, daadkracht en enthousiasme zijn onze sleutelwoorden.

Deel jij onze passie, maar worstel je met de aanpak?

⇒ Neem dan nu contact op om kennis te maken ⇐

 

Blogs en tips in je inbox?

Vul hieronder jouw gegevens in en ontvang onze blog en tips rechtstreeks in je inbox!

Gratis e-books

7 x 7 tips voor BLIJverkoop

Over winnende wetten, verborgen verleiders én extra tips voor leiding­gevenden!

Meer rendement uit training

Praktische tips om van trainingen een succes te maken.

Download nu