95% van ons gedrag is onbewust,
bereik ook het onbewuste van de consument!
Gasten een betere ervaring bieden?
Omzet verhogen?
Door het prikkelen van de zintuigen?
Op een ontspannen, leuke manier?
Bereik ook het onbewuste van de consument!
Wat beweegt de moderne consument? Welke interessante onderzoeken zijn er uitgevoerd op het gebied van onbewust consumentengedrag en vooral ook: hoe kun je dat in jouw praktijk toepassen? Bepaalde elementen kunnen consumenten niet uitleggen, maar maakt wel of ze zich tot een bepaalde dienst of product aangetrokken voelen.
Deze workshop van een dag over het prikkelen van de zintuigen is speciaal voor leidinggevenden (bijv. ondernemers, franchisers, filiaalmanagers, afdelingschefs en 1e medewerkers) in de retail en horeca. Kan zowel in-company gegeven worden als vanaf 2019 ook op open inschrijving.
Deze workshop is ontwikkeld in een uniek samenwerkverband met Consumatics en Challenge Support.
Bekijk ook onze Neuromarketing Quiz, een inspirerende, korte sessie over Verborgen omzet voor groepen van 20-50 personen.
Neem contact op voor meer informatie