Op zoek naar een unieke sessie voor jouw event? Deelnemers doen informatie op over onbewust consumentengedrag, spelen fanatiek een spel en leren elkaar beter kennen. Er zijn de afgelopen jaren veel wetenschappelijke onderzoeken gedaan met baanbrekende resultaten. Onze samenwerkingspartner Consumatics heeft deze weten te vertalen naar een inspirerende quiz! Wat is het effect van muziek, andere teksten op de menukaart of stoepborden op straat? 95% van wat de consument doet, gebeurt onbewust en kan hij/zij niet of heel moeilijk verklaren.
Quiz van 1-2 uur voor 20-50 personen. Deze quiz passen we aan naar de wensen van de klant. We kunnen ‘m in company geven en vanaf 2019 ook open inschrijving!
Maak gebruik van ons aanbod boordevol waardevolle tips die direct toepasbaar zijn in de praktijk.
Nieuwsgierig?
Neem contact op voor meer informatie.
Bekijk ook onze Workshop Ontdek verborgen omzet als je direct concreet aan de slag wil met neuromarketing in jouw bedrijf.